poniedziałek, 6 maja 2013

Zdrowe podejście do zdrowego jedzenia!


Jak minął Wam długi weekend? Jesteście wypoczęci czy raczej bardziej zmęczeni? Mój weekend był cudowny, pełen śmiechu, radosnych rozmów i spotkań z bliskimi, żałuję, że tak szybko się skończył. Pogoda dopisała średnio, było raczej deszczowo, ale nie przeszkodziło nam to w grillowaniu- grill elektryczny to coś pięknego, ale nie powiem, wczoraj kiedy słoneczko wreszcie się pokazało i można było pogrillować na świeżym powietrzu- smakowało mi najbardziej.



Jak widać nie był to tradycyjny polski grill z kiełbachą i ketchupem, zamiast tego był kurczak (znowu:)) brokuły i fasolka szparagowa, ryż- oczywiście nie z grilla;) i sos jogurtowy.
Wszystko smakowało świeżo i zdrowo, a gdyby tego było mało przygotowałam deser:)


Nie udało mi się upolować truskawek niestety, więc deser mascarpone był z jabłkami i cynamonem- pycha! Na szczęście zrobiłam za dużo i dziś spałaszowałam dodatkową porcję:)

Mam nadzieję, że mimo wszystko udało się Wam trochę pospacerować i nacieszyć się początkiem maja. Pogoda lubi nam płatać figle, ale to nie powód do narzekania:)

A jak Wasze weekendowe treningi? Była jakaś aktywność fizyczna?
Mam nadzieję, że nie szaleliście zbytnio z jedzeniem, chodzi mi o to, że zmieniając dietę na zdrową nie powinniśmy myśleć na zasadzie, "aaaa dzisiaj jest weekend to mogę sobie pozwolić na kebaba", kebab nigdy dobry nie jest- chyba że zrobicie go samodzielnie to można się kłócić, fast food nigdy nie jest dobry, kiedy jesteśmy np. w galerii handlowej i dookoła same "maki"" lepiej zamiast 1000 pustych kalorii wypić owocowy koktajl z jogurtem bez cukru- naprawdę. Owoce z jogurtem pięknie sycą i dają mnóstwo energii. Z czasem zauważycie, że Wasz żołądek będzie się buntował przed wszystkim co sztuczne.



Poniedziałek- no to co? Siłownia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz