czwartek, 23 maja 2013

Zdrowe posiłki w pracy!

Kilka miesięcy temu zdecydowałam się na zmianę diety, a przede wszystkim na zmianę częstotliwości i wielkości spożywanych posiłków. Teraz jem regularnie co 3 godziny bez względu na to czy jestem w delegacji, na urodzinach u koleżanki czy w pociągu.

Tak jak Wy codziennie chodzę do pracy i w tej pracy jem średnio dwa posiłki z pięciu każdego dnia. Co zabieram ze sobą?

Zazwyczaj jeden posiłek stanowią owoce najlepiej w formie koktajlu z kefirem/maślanką/jogurtem naturalnym, a drugi przygotowany wcześniej ryż/makaron z indykiem/łososiem/tuńczykiem i warzywami, w te dni kiedy nic mi się nie chce jem najpierw surowego banana, jabłko i trochę orzechów, a na kolejny posiłek pożywną kanapkę.

Tak więc u mnie w pracy stoi blender:) a ja każdego dnia przynoszę ze sobą świeże jedzenie.

Jest kilka korzyści:
-jem regularnie, a to wiadomo lepsza sylwetka, zdrowie
-siłą rzeczy robię sobie przerwy w pracy z korzyścią dla całego organizmu
-nie kusi mnie, żeby zamówić pizze, albo kupić drożdżówkę, bo mam ze sobą jedzenie
-w domu po przygotowuje więcej jedzenia przy jednym gotowaniu poświęcając na to mniej czasu, pieniędzy i brudnych naczyń niżeli gotując każdego każdego dnia;)

Koktajle są super wystarczy dodać trochę miodu i cynamonu i zdrowy i pożywny słodycz gotowy:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz